Obchodní podmínky

Přenít na menu » | Přenít na obsah »




Menu rozbalené


Vyhledavaní

Vyhledávání


Kontakt

Prodejna nábytku Vestec
ulice Na Spojce 344

(naproti Safině ul. Vídeňská)
Vestec u Jesenice
252 50 VESTEC Praha-západ

IČ 261 389 64

DIČ CZ 261 389 64

mobil: 731 513 517
prodejna/tel.: 244 914 299
výrobna/tel.: 731 024 603

nabytekkny@seznam.cz


Počet položek 0 ks
Cena 0 Kč

Přejít do košíku

Upozornění
Ceny na masiv nemusí být aktuální

Prodejna
po 9 - 18 hod
út  9 - 18 hod
st  9 - 18 hod
čt  9 - 18 hod
pá 9 - 18 hod 
so 9 - 18 hod

ne 9 - 18 hod lichý týden


Truhlář
út - pá 
9 - 18 hod


Platba jen hotově.


731 513 517
vím co chci - kolik - kdy


Neděláme AKCE typu
cedulku zdražím a cenu navýším a pak škrtnu a tím zlevním !


Copyright NÁBYTEK KNY.
Stahování textů a obrázků jen souhlasem společnosti.

mapa
Kontaktní mapa
[ jízdní řády ]

Jak se k nám dostanete?
metro C stanice Budějovická - bus  332, 337, 339 - 15 min - 
zastávka Vestec-Safina nebo sjezd VESTEC z nové D5 nebo
sjezd JESENICE z D1.
Navigace GPS:
E 14.4993@ 49.9935

  • Truhlářské práce u nás na
  • dílně montáž nábytku
  • Dopravu a stěhování
  • Výřez a montáž dřezů
  • Ražení otvorů pro baterii
  • Úpravy kuchyňských skříňěk
  • Zkracování pracovních desek
  • Olepování řezání formátování
  • Výroba nábytku na zakázku
  • Dobré doprav. spojení D1,D5
  • V areálu velké parkoviště
  • Pomoc při nakládání zboží
  • V dosahu BANKOMAT KB a ČS

Obchodní podmínky

ÚVOD                                                                                                                                                                                               Vyrábíme, prodáváme a dovážíme nábytek nový v I. a II. jakosti. Nábytek prodáváme v našem areálu na ploše 3.000m2 na okraji Prahy s dobrou dostupností z D1 a z D5 s otevírací dobou každý den od 9 do 18.00 hodin. Nejsme zásilkový obchod, ale případě zájmu nabízíme naši dopravu nákladním vozem.

Nábytek nový ve II. jakosti nelze  koupit  bez předchozí osobní prohlídky. Nábytek si lze rezervovat, dotázat se na jeho dostupnost a dohodnout se na termínu rezervace (rezervace bez zálohy 24hodin).

Jako příklad uvádíme, kdy zákazník zboží neviděl a jen si ho naklikal a objednal elektronicky, konkrétně se jednalo o sedačku červené barvy s odnosem do 4.patra bez výtahu. Po dovezení a přinesení zboží naší firmou zákazník zboží odmítl z důvodu, že sedačka není jasné červené barvy, ale červené matné barvy. Nechceme ani řešit, že paní naskenerovala nákres obráceně tudíž se dřez vyřízl místo pravo vlevo. Naštěstí k dalšímu nedorozumění již nedošlo, protože jsme upravili obchodní podmínky. Neváhejte a udělejte si čas, přijďte a podívejte se, ať nekupujete zajce v pytli.

Po špatných zkušenostech nelze ani výrobu nábytku na mírukuchyněkuchyňské skříňky na zakázku  koupit a objednat virtuálně elektronicky v e-shopu. Nábytek na zakázku Vám rádi vyrobíme po osobní návštěvě u nás a po důkladném prohlednutí požadovaného vystaveného zboží a po sepsání závazné objednávky. Objednávku je nutno u nás na prodejně osobně podepsat a složit zálohu 30%. Děkujeme za pochopení a těšíme se na Vaši návštěvu.

                                                                                                                                                                                        OBJEDNÁVKA Dotazy ohledně nákupu a dostupnosti jsou jednoduché bez nutnosti registrace. K závazné objednávce stačí vyplnit  Vaše jméno, příjmení, email adresu a kontaktní telefon. U firemních objednávek  je potřeba uvést v poznámce fakturační údaje. V ceně zboží není cena za dopravu, stěhování nebo montáž nábytku. Zrušení objednávky je nutno provést  písemnou formou na náš email: nabytekkny@seznam.cz.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ                                                                                                                                                               Upozornění nový nábytek vybalujeme každý den,  ale webové stránky aktualizujeme jen 1x týdně. Seznam.cz na zboží si aktualizuje 1x měsíčně. Aktuální skladová dostupnost se každou hodinu mění. Při dotazu na dostupnost zboží uvádějte konkrétní zájem o dané zboží. Nábytek, který máme skladem je označem zboží je ihned k odběru.  Nábytek, který není skladem je doba dodání dle naskladnění cca 7 až 21 dní. U kuchyní na míru a  kuchyňských skříněk na objednání je doba dodání cca 3 až 6 týdnů.

PŘEVZETÍ ZBOŹÍ  Snažíme se co nejvíce zboží mít skladem ihned k odběru.  Administrátor Vás bude kontaktovat. Po vyzvání (telefonicky, emailem) si zákazník zboží zdarma může vyzvednout v provozovně ve Vestci u Prahy v pondělí až v sobotu od  9.00 až do 18.00 hodin nebo v neděli lichý týden od 9.00 až do 18.00 hodin. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodáváná věc při převzetí kupujícím je ve shodě s kupní smlouvou. Při převzetí zboží si má kupující si má povinnost zkontrolovat druh zboží, počet artiklů a množství balíků. Zjistí-li kupující po převzetí rozpor s kupní smlouvou například v balíku je jiný model, počet, barva nebo je něco nekompletní, rozbité, chybí či přebývá ihned prodávajícího konktaktuje a nepokračuje v montáží nábytku !!!

NEVYZVEDNUTÉ ZBOŽÍ po 3 kontaktování, že zákazník si nevyzvedl zboží, Vám zboží uskladníme v našem skladu za cenu 40Kč/ 1den za jeden kus nábytku, například kuchyň z 7skříněk a 1pracovní deska tj. 320Kč.

DOPRAVA                                                                                                                                                                              Způsob dopravy si zákazník volí sám. V případě zájmu nabízíme dopravu naším nákladním vozem IVECO. Zaplatíte-li si jen dopravu přijede sám jen řidič, který nábytek nenosí. A vyhrazuje si právo, že zákazník si musí zajistit 2chlapy, kteří nábytek z auta odeberou. Nebo si zaplatit službu stěhování a přijedou 2pracovníci, kteří nábytek odstěhují na Vámi zvolené místo. K Vaší maximální spokojenosti využíjte naši dopravu a naše stěhovací služby --> jezdíme okruhy Praha a okolí. 

STĚHOVÁNÍ                                                                                                                                                                                    Stěhování  nábytku je třeba předem objednat, zajišťujeme ho naším nákladním vozem 2pracovníky a nutno ho předem sjednat a uvést u objednávky zboží a není v ceně.  Dále nabízíme další služby: výřez a montáž dřezu,výřez pro indukční desku, ražení otvorů pro baterii, řezání pracovních desek, formátování, olepování, úpravy kuchyní, montáž nábytku u nás na dílně a výrobu nábytku na zakázku. Ceny Vám obratem sdělíme. 

MONTÁŽ                                                                                                                                                                                     Montáž nábytku není v ceně nábytku, obvykle cena montáže je 20% z ceny u malého nábytku bez šuplíků a 30% z ceny u většího složitějšího nábytku. Montáž nábytku děláme u nás na dílně. Montáž u zákazníka naše firma nezajišťuje, pouze Vám můžeme zprostředkovat kontakt na šikovného truhláře, když kapacitně není vytížený. Pakliiže nábytek nemontují naši truhláři, záruku na montáž nedáváme.

ZÁRUČÍ DOBA                                                                                                                                                            Od 01.01.2014 dle nového Občanského zákoníku je záruka poskytována na vady. Záruku na vady ve chvíli prodeje poskytujeme 12 až 24 měsíců dle Občanské zákoníku. Zjistí-li zákazník vadu oznámí nám jí bez zbytečného odkladu a nepokračuje dále v montáži nábytku, má právo si zvolit

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci

b) na odstranění vady opravou věci

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny (zboží si opraví zákazník sám)

d) nejde-li vada odstranit, má právo odstoupit od smlouvy (zákazníkovi se vrátí peníze)

Záruka na jakost

Záručení doba běží od odevzdané věci kupujícímu. Kupující je povinen si zboží zkontrolovat nejpozději do 3týdnů od převzetí, neučiní-li tak, kupující nemá právo na záruky.

UPOZORNĚNÍ nábytek vyžaduje odbornou montáž, záruku na montáž nábytku poskytujeme  jen tehdy byla-li montáž nábytku provedena naší firmou.

REKLAMACE                                                                                                                                                                                              Reklamace vyřizujeme tam, kde jste zboží zakoupili a to je na naší prodejně ve Vestci po celou pracovní dobu dle Občanského zákoníku je k dispozici pracovník, který reklamaci přijme a sepíše protokol o vadách. Reklamace bude vyřízena dle zákona o Ochranně spotřebitele do 30dní nebo po dohodě na době delší. Reklamované vadné kusy nábytku nebo jejich poškozené části je nutné doručit do provozovny osobně. Chybějící kování a úchytky Vám po oznámení můžeme zaslat poštou.  Při reklamaci objemného nábytku je potřeba nás předem telefonicky kontaktovat (pondělí - pátek 9.00-19.00hodin)  a dohodnout si způsob odstranění vady. Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání zboží na provozovnu.  Upozornění reklamace nevyřizujeme virtuálně elektronicky.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU

Společnost NÁBYTEK KNY s.r.o prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou považovány za přísně důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 101/200 Sb.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY  

Odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14dní jde podle Občanského zákoníku, tzv. prodej mimo obchodní prostor u spotřebitele (u firem to nelze). U zakázkové výroby, ve shodě s odstavcem 8 paragraf 53 Občanského zákoníku nelze odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Jedná se o zboží upravené na přání zákazníka. U zakázkové výroby činí záruka 6měsíců.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE

Na přirozené vlastnosti dřeva jako jsou viditelé medulární paprsky dřeva, které jsou součástí jeho anatomie, mají barevné rozdíly, deformace, prasklinky, stromová struktůra je různá, vždy  jedinečná, v lese nenajdete 2 stejné stomy, stromy mají větve a suky nejsou důvodem k reklamaci, podtrhují jejich pravost a přírodní krásy toho krásného materiálu - dřeva.

PRACOVNÍ DOBA se kvůli viru aktualizuje 2-3dny dopředu, vpravo nahoře na webových stránkách.

PLATBA jen hotově. Koronavir změnil cash flow a všichni naši dodavatelé požadují po nás platbu hotově oproti zboží.

ZÁVÉR                                                                                                                                                                                                       Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost 1.1.2021.

 


Menu


tisk | nahoru | mapa stránek | © 2024